loading...

دانلود رایگان

سیسکو به عنوان برترین شرکت در 2016 RSA Conference شناخته شد - تک نوشت سیسکو به عنوان برترین شرکت در 2016 RSA Conference شناخته شد - تک نوشت سیسکو جایزه برترین شرکت امنیتی را دریافت ک

admin بازدید : 115 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)

سیسکو به عنوان برترین شرکت در 2016 RSA Conference شناخته شد - تک نوشت

  • سیسکو به عنوان برترین شرکت در 2016 RSA Conference شناخته شد - تک نوشت

    سیسکو جایزه برترین شرکت امنیتی را دریافت کرد.
    امروزه هکر ها بسیار پیشرفته تر از گذشته به سازمان ها حمله می کنند. برای مقابله با خطر و ریسکهایی که هکر ها برای یک سازمان ایجاد می نمایند، تیم های امنیتی با فناوری هایی که در دسترس دارند سعی می کنند حملات مذکور را خنثی نمایند. در این میان یک مشکل اساسی وجود دارد: اغلب فناوری های امنیتی به گونه ای طراحی نشده اند که با سایر فناوری ها امنیتی سازگار باشند.
    مشکل عدم سازگاری فناوری های امنیتی با یکدیگر و خطر ناشی از حملات هکرها تبدیل به دغدغه اصلی سازمان ها شده اند. سیسکو هنگام طراحی فناوری های امنیتی، سعی می کند تمام ابعاد معماری هر محصول را به گونه ای طراحی نماید تا با سایر فناوری ها امنیتی سازگاری کامل داشته باشد.
    مجله SC Magazine یکی از برترین نشریات در زمینه امنیت فناوری اطلاعات محسوب می شود. در کنفرانس سالیانه RSA، هر سال این نشریه برترین شرکت امنیتی را معرفی و از آن تقدیر می نماید. امسال نیز کسی نتوانست از سیسکو پیشی بگیرد و سیسکو همچنان به عنوان برترین شرکت امنیتی “Best Security Company” شناخته شد. عواملی که در انتخاب برترین شرکت امنیتی مورد توجه قرار می گیرند شامل: توانمندی خط محصول، پایگاه مشتریان، سرویس دهی و پشتیبانی از مشتریان، تحقیقات و توسعه و در نهایت نو آوری می باشند.
    علاوه بر جایزه ارزنده فوق، محصول Cisco Identity Services Engine (ISE) جایزه Best Network Access Control (NAC) Solution را دریافت کرد. محصول Cisco ISE به مدیران شبکه اجازه می دهد تمامی نقاط شبکه از جمله اتصالات Wired، Wireless، VPN و… را بطور کامل نظارت و مدیریت نمایند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟