loading...
admin بازدید : 144 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

رژیم غذایی عالی برای مقابله با آنفلوآنزا

  • رژیم غذایی عالی برای مقابله با آنفلوآنزا

    رژیم غذایی عالی برای مقابله با آنفلوآنزا

    رژیم غذایی عالی برای مقابله با آنفلوآنزا

    متاسفانه مدتیست شیوع بیماری آنفولانزای خوکی در جامعه باعث نگرانیهایی در مردم و جامعه پزشکی شده اسست .یکی از راههای مقابله با آنفلوآنزای خوکی تقويت سيستم ايمني بدن استاين روزها شيوع آنفلوانزا در برخي از استان‌هاي كشور سبب فوت چند تن از هموطنان‌مان شده و عده‌اي ديگر را خانه‌نشين و بيمار كرده است. البته در كرمان مدارس را هم به تعطيلي كشاند.

    متخصصان تغذيه معتقد هستند كه يكي از اساسي‌ترين راه‌هاي مقابله با بيماري آنفلوانزا آن است كه مردم با تغذيه مناسب، سيستم ايمني خود را تقويت و بدين ترتيب از خود در مقابل اين بيماري محافظت بيشتري كنند.

    تقويت سيستم ايمني بدن مي‌تواند انسان را در برابر تمام عوامل بيماري‌زا محافظت و به مقابله با ويروس‌ها و آلاينده‌هاي محيطي كمك كند.براي تقويت سيستم ايمني خود، مواد غذايي حاوي ويتامين ث مصرف كنند چرا كه نقش اين ويتامين در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر شناخته شده است. مصرف مواد خوراكي حاوي ويتامين ث، توليد آنتي‌بادي سيستم ايمني بدن را تقويت مي‌كند.

    ویتامین ث برای ایجاد مقاومت در برابر عفونت، افزایش جذب کلسیم، منگنز و آهن در بدن حیاتی است. این ویتامین در سبزیجات و ميوه‌هايي مانند جعفری، بروکلی، فلفل سبز، توت فرنگی، پرتقال، طالبی، کیوی، آب لیمو، گل کلم، کلم پیچ وجود دارد.

    اين روزها مردم بيشتر انواع مركبات شامل پرتقال، ليموشيرين، ليموترش و گريپ فروت را مصرف مي‌كنند. البته خرمالو هم كه ميوه فصل است فراموش نشود. مردم اين روزها لبنيات، بيشتر مصرف كنند به خصوص ماست و شير البته ترجيحا شير كم چرب. مصرف ماهي در چنين شرايطي مي‌تواند به تقويت سيستم ايمني بدن كمك كند.

    مخلوط عدس با سيب زميني نيز بسيار مفيد است. مادران براي فرزندان خود اين روزها عدسي بپزند. نخود، لوبيا و سويا هم در سفره غذاي ايراني‌ها اين روزها بيشتر از قبل ديده شود. مردم آش و سوپ و به طور كلي غذاهاي آبكي بيشتر مصرف كنند.

    رژیم غذایی عالی برای مقابله با آنفلوآنزا

    نوشيدن آب و مايعات به‌ ميزان كافي مي‌تواند سيستم دفاعي بدن را تقويت كند چرا كه آب و مايعات مي‌توانند مواد سمي را از بدن دفع و خارج كنند و به تقويت عملكرد سلول‌ها كمك كنند.

    براي اينكه سيستم ايمني بدن خود را تقويت كنید شب‌ها به موقع و زودتر بخوابید. خواب مناسب، سبب سازندگي و ترميم سلول‌هاي از بين رفته بدن مي‌شود و به عمل سم زدايي در بدن كمك مي‌كند. هرچه افراد ديرتر بخوابند فعاليت‌هاي حيات بخش بدن كامل انجام نمي‌شود و بدن مستعد بيماري مي‌شود. اين روزها بيشتر بر رعايت غذاي متناسب، متعادل، متنوع و سرشار از انواع ويتامين‌ها تاكيد داشته باشند.

    مردم مصرف انار و كيوي را در اين روزها فراموش نكنند چرا كه انار، آنتي اكسيدان دارد و كيوي هم سرشار از ويتامين ث است. مردم مركبات و سبزيجات رنگي مثل انواع فلفل‌هاي رنگي را بيشتر مصرف كنند.

    افراد براي تقويت سيستم ايمني بدن خود، مواد مغذي و خوراكي‌هايي همچون تخم‌مرغ، سويا، خشكبار، غذاهاي دريايي و گوشت كه حاوي پروتئين هستند مصرف كنند تا خود را در برابر بيماري‌ها محافظت كنند.

    مصرف ویتامین ث باعث تقویت سیستم ایمنی بدن مفید می باشد.برای تقویت سیستم ایمنی بدن این آبمیوه ها را بخورید.دستورالعمل های ساده، سریع و خوشمزه ای برای نحوه مصرف آب انواع میوه ها و سبزیجات برای مبارزه با بیماری های زمستانی وجود دارد:

    آب هویج: هویج منبع بزرگ از بتا کاروتن و ویتامین آ است. ویتامین آ نقش اساسی در تنظیم سیستم ایمنی بدن ایفا می کند و به بدن برای مبارزه با عفونت و و حفظ سلول هایTکمک می کند. این سلول ها به گروهی از گلبول‌ های سفید خونی که به عنوان لنفوسیت ‌ها شناخته می‌ شوند متعلق است و نقش اصلی و مرکزی را در ایمنی سلولی ایفا می‌ کند. ویتامین آ به افزایش فعالیت سلول های سفید خون برای دفاع بدن کمک می کند.

    آب پرتقال و گریپ فروت: در کل آب مرکبات مانند پرتقال، گریپ فروت و لیمو منبع بسیار خوبی از ویتامین ث است. ویتامین ث یک آنتی اکسیدان است و به مبارزه با رادیکال های آزاد می رود. ویتامین ث به تولید گلبول های سفید خون و آنتی بادی و در نهایت مقابله با مهاجمان خارجی کمک می کند. کمبود ویتامین ث می تواند منجر به تاخیر در بهبود زخم، ناتوانی در مبارزه با عفونت و اختلال در پاسخ ایمنی شود.

    آب کلم: کلم نه تنها یک سبزی بسیار خوشمزه و همه کاره است، بلکه سرشار از ویتامین های متعدد، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و … محسوب می شود. کلم منبع بزرگ ویتامین آ، ث، منیزیوم، ویتامین ب 6، مس و آهن است. مصرف کلم همراه با چغندر که منبع خوبی از فولات و ویتامین ها است، ضروری به نظر می رسد.

    آب گوجه فرنگی: منبع بسیار خوبی از ویتامین ث و ویتامین آ است که هر دو برای سلامت سیستم ایمنی بدن مفیدند.ترکیب آب توت فرنگی و کیوی: سرشار از ویتامین ث است و به همراه نعناع که منبع خوبی از فولات، ویتامین آ، منیزیم و روی محسوب می شود، برای تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد. گفتنی است منیزیم ناکافی منجر به تضعیف سیستم ایمنی بدن و قرار گیری در معرض عفونت می شود.

    آب کدو تنبل: منبع خوبی از ویتامین آ، ویتامین ب 6 و ویتامین ای به همراه روی است. روی در تولید سلول های سفید خون و آنتی بادی به منظور مبارزه با عفونت مفید است.

    مطالب مرتبط:

    تفاوت های سرماخوردگی و آنفولانزا در چیست؟

    مرگ 8 نفر در کرمان بر اثر آنفولانزای خوکی

    ابتلای مجری معروف ایرانی به آنفولانزای خوکی + عکس

admin بازدید : 150 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

فال روزانه سه شنبه 22 دی 1394

  • فال روزانه سه شنبه 22 دی 1394

    فال روزانه سه شنبه 22 دی 1394

    فال روزانه سه شنبه 22 دی 1394

    فال روزانه 22 دی متولدین فروردین ماه

    به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس كاذب شما ممكن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید كه دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اكنون بسیار راحت است كه یك نكته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ كه می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی كند و برای تان مفید باشد. كار زیركانه شما اكنون این است كه كارهایی كه قبلا كرده اید و حرفهایی را كه قبلا گفته اید را دوباره چك كنید،‌ به خاطر اینكه دوستانتان ممكن است از این اطلاعات غلطی كه شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

    فال روزانه 22 دی متولدین اردیبهشت ماه

    آهسته كردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی‌رسد اكنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینكه شما هر چیزی كه بسیار مهم‌تر از آن باشد را ترجیح می‌دهید. اگر احساس كنید كه كاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن كار كنار می‌كشید. شما می‌خواهید دیگران بدانند كه شما چقدر در كار خود با استعداد و شایسته هستید. اما بهتر است كه زمان خود را از دست ندهید و كاری را كه درست است انجام دهید به جای اینكه بخواهید دیگران را با كارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.

    فال روزانه 22 دی متولدین خرداد ماه

    سیاره حاكم شما پا به نهمین خانه ایده‌های بزرگ شما گذاشته است، و شما را مجبور می‌كند تا قبل از اینكه سفر خود را آغاز كنید، برنامه‌های خود را دوباره تخمین زده و برآورد كنید. اگر مجبور شدید زمان سفر خود را عقب بیندازید نگران نشوید. بسیار مهم است كه اول مهیای سفر شوید و نقطه شروع خود را انتخاب كنید به جای اینكه با شتاب و عجله آن كار را انجام دهید و بخواهید بدون درنظر گرفتن جزییات به اهداف خود برسید.

    فال روزانه 22 دی متولدین تیر ماه

    اگر كسی امروز به شما اصرار كند كه برنامه‌های تان را تغییر دهید،‌ شما عكس العملی كاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می‌دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید كاری را انجام دهید كه بیشترین درك را به شما می‌دهد. شما می‌خواهید كه ارتباط تان با دیگران را ادامه بدهید،‌ اما نمی‌خواهید كه برنامه‌های شخصی خود را به خاطر این قربانی كنید كه مورد قبول اجتماع باشید. كمی ‌توافق داشتن بخشی از یك مذاكره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاكره دست نكشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.

    فال روزانه 22 دی متولدین مرداد ماه

    استراحت و آرامش به نظر می‌رسد امروز بهترین كار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممكن است كمی ‌بیشتر سركشی كند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید كه موقعیت كنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می‌تواند معنی متفاوتی از شكست و موفقیت بدهد. به چیزی كه فكر می‌كنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نكنید بلكه به چیزی كه تاكنون داشته اید تكیه كنید و به اینكه به چه چیزی باور دارید.

    فال روزانه 22 دی متولدین شهریور ماه

    سیاره حاكم شما یعنی عطارد ششمین خانه از كار شما را امروز فعال می‌كند و باعث سریع تر شدن ادراك و آگاهی شما می‌شود. به نظر می‌رسد كه شما هیچ فرصتی را برای پیشرفت و ترقی از دست نمی‌دهید، اما این تا زمانی امكان پذیر است كه شما تمركز خود را بر كارتان از دست ندهید. خوشبختانه، اكنون شما قادر هستید كه از زمانتان لذت كافی را ببرید، حتی زمانیكه شما به سختی كار می‌كنید فرصت تفریح و شادی را از خودتان دریغ نمی‌كنید.

    فال روزانه 22 دی متولدین مهر ماه

    طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب كنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌كنید. راحت است كه فرض كنید كه هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امكان پذیر نمی‌شود مگر اینكه شما كارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره كاری كه قولش را داده بودید تجدیدنظر كنید و درباره كاری كه در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاكره كنید.

    فال روزانه 22 دی متولدین آبان ماه

    شما امروز مستقیما درك می‌كنید كه دیگران چه می‌خواهند و این می‌تواند شما را در محل كارتان به طرز شگفت انگیزی كمك كند. اگر می‌دانید وظیفه تان چیست برای چه منتظر ایستاده‌اید تا رییس‌تان بیاید و كار شما را برایتان تعیین كند؟ زود آغاز كردن و به دقت انجام دادن آن می‌تواند روز شما را به روزی لذت بخش و موفق تبدیل كند و كمك می‌كند تا زودتر از آنچه كه فكرش را بكنید كارتان را تمام كنید.

    فال روزانه 22 دی متولدین آذر ماه

    شما پاهایتان را امروز روی زمین دارید، و خوشبختانه، ماه اكنون به نهمین خانه از ماجراجویی‌های شما نیرو می‌دهد. شما آماده یك سفر بزرگ هستید، اولین چیزی كه نیاز دارید این است كه جزییات را یكی بعد از دیگری در نظر گرفته و انجامشان دهید. حتی اگر چیز واقعا غلطی پیدا نكردید، شما باید همه امور جزیی را با دقتی عالی انجام دهید. تداركات سفت و سخت و قوی راه شما را برای یك سفر موفق همراه می‌كند.

    فال روزانه 22 دی متولدین دی ماه

    شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی‌شوید. در حقیقت،‌ امروز حتی برایتان راحت تر است كه از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است كه شانس با شما یار است و به هر جا كه بخواهید می‌رسید. پس امكانات خود را دست بالا گرفته و حركت كنید و مطمئن باشید كه به نتیجه می‌رسید. به یاد داشته باشید، هیچ راه كوتاه و میان بری وجود ندارد. آهسته و استوار پیش رفتن شما را به مقصودتان می‌رساند.

    فال روزانه 22 دی متولدین بهمن ماه

    ممكن است شما اعتقاد داشته باشید كه قهرمان جایگاه‌های میان راه هستید كه می‌تواند به راحتی حمایت شود. شما واقعا مایل هستید با چشم اندازهای خود با كسی دیگر شریك شوید، اما هر كلامی‌ كه شما بگویید ممكن است باعث ایجاد اختلاف و درگیری شود و طرف مقابل را خشمگین كند،‌ حتی اگر قصد شما این نباشد كه باعث ایجاد این تعارض شوید. به یاد داشته باشید،‌ ایده‌های شما فقط یك راه برای رسیدن به رویكرد و موقعیت است، پس اگر ایده‌ها و افكار دیگران با شما اختلاف داشت به افكارشان احترام بگذارید.

    فال روزانه 22 دی متولدین اسفند ماه

    با وجود اینكه شما این توانایی را دارید كه كاری را به دقت بررسی كرده و آن را به معانی تشكیل دهنده‌اش تقسیم كنید، اما سعی كنید تا آن را به كاری زیادی تبدیل نكنید و به خود نگویید كه باید آن را حتما همین الان انجام دهید. به پایان رساندن كاری كه اخیرا قول آن را داده بودید بسیار مهم است، اما لازم نیست كه شما نیروی تان را به این خاطر هدر بدهید كه به هر كس كه می‌رسید درباره كارتان به او توضیح دهید. زیاد مهم نیست كه امروز جلب توجه کنید، فقط كارتان را انجام دهید و ببینید كار بعدی تان چیست.

admin بازدید : 202 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

  • تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    به گزارش سایت تفریحی پارس ناز برترین عکس های نشنال در سه بخش مردم ، مکان و طبیعت دسته بندی شده و برترین عکس هایی که در طول سال گذشته برای شرکت در مسابقه عکاسی این موسسه فرستاده شده است را در بر می‌گیرد.

    برنده جایزه بزرگ. عنوان عکس: یک نقطه روشن در میان تاریکی. عکاس: Brian Yen

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش طبیعت. پرواز جغد گوش کوتاه موسوم به “شانه نهر” “بونداری بی” کانادا. عکاس: Henrik Nilsson

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده جایزه ویژه بخش طبیعت. عنوان عکس: مهاجرت بزرگ. عکاس: Nicole Cambre

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مردم. خالکوبی کلام مقدس بر روی بدن یکی از افراد قبیله “رام نامی” در هند. عکاس: Mattia Passarini

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مکان. توفان در “کوکالی” ترکیه. عکاس: Aytul Akbas

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش طبیعت. اژدهای یخی در جشنواره یخ استونی. عکاس: Maie Kirnmann

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مردم. زندگی کودکان و نوجوانان از کار افتاده در سوریه. عنوان عکس: “کودکان در تاریکی”.عکاس: Abdullah Alghajar

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش طبیعت. عنوان عکس: قدرت بازوان. عکاس: Archna Singh

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مکان. عنوان عکس: توکیو، ایستگاه مترو شیناگاوا. عکاس: Peter Franc

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مکان. عنوان عکس: “حمص ویران”. عکاس: Sergey Ponomarev

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش طبیعت. عنوان عکس: “غرش گوزن”. عکاس: Prashant Meswani

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مردم. عنوان” من و برادرانم”. استراحت در جریان سفر عکاس به “میامی”. عکاس: Tyler Greenfield

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش طبیعت. عنوان” گورخرها بر لبه آتشفشان”. منطقه نزدیک به دهانه آتشفشان “نگورونگورو” در تانزانیا. عکاس: Zikri Teo

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مردم. عنوان عکس: “انتظار”. پیرمرد با حالت منتظر روی تختش غرق در افکار و همسرش در حال اماده کردن نان برای مراسم عشای ربانی. عکاس: Roberto Fiore

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش طبیعت. “زمرد ماهی ناپلئونی” در سواحل “همیلتون” در ایسلند. عکاس: Christian Miller

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مردم. عنوان عکس: “خلق و خو”. دختر خردسال عصبانی در یک مرز خرید در بانکوک روی زمین دراز کشیده است. عکاس: Adam Birkan

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

    برنده لوح تقدیر بخش مردم. عنوان عکس: “زمان چای در کلبه” گفتگوی یک کوچولو با یک عروسک در یک جعبه پلاستیکی زیر یک شعاع نور که دنیایی خیالی را تجسم می کند. عکاس:Karie Puret

    تک عکس های دیدنی و جالب از نشنال جئوگرافیک

admin بازدید : 157 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

  • بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

     

    این عصرهای پائیزی؛
    عجـیب بـوی ِ نـفس هـای ِ تـو را می دهـد …!
    گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی؛ و مـن دچـار می شـوم …
    تـمام ِ “مــن” دارد “تـــو” می شـود …
    بـاور مـی کنـی !؟

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    زیر پنجره‌ی اتاقم
    «مــرا ببوس» را می‌خواند
    آواز ‌خوان کوچه‌های شب.
    می‌بوسمت
    و طرح لب‌هایم می‌ماند
    روی غبار سرد شیشه!

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    نترس !
    بخدا دوست داشتن در خیابان خوب است

    بوسه زیباترین اتفاق خیابان است
    به‌جای درد، به‌جای دود
    به جای دود کردن درد، درد کردن دود
    هم را می‌بوسیم
    مگر کجای بوسه چپ است؛
    کجای لب می‌لنگد که
    این‌همه زیبایی را مخفی می‌کنیم
    و جنگ را، رو ؟!
    مگر کجای آغوش به دروغ آغشته است که
    پرهیز می‌کنیم وُ تخت را آغشته به دروغ!
    خیابان که بد نیست
    کوچه که دروغ نمی‌شود
    ما هی خود را دروغ می‌کنیم وُ
    نامش را گاهی شرم می‌گوییم
    گاهی حیا می‌شویم وُ
    گاهی، به راحتی بستنی می‌خوریم وَ به‌هم نمی‌گوییم
    هلو می‌خوریم وُ حرف نمی‎زنیم
    عجیبیم !
    در خیابان هم را نمی‌بوسیم
    اما سیب را هرجا گاز می‌زنیم!
    بیا علاقه‌ی خوبم
    می‌خواهم ببوسمت…

    “افشین صالحی”

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    حال من و تو
    حال عقربه های ساعتی است
    که مدام از پی هم می دوند
    تا شاید
    مگر معجزه ای شود و ساعتی یکبار
    یکدگر را در آغوش کشند
    هرچند برای لحظه ای
    لحظه ای هرچند کوتاه
    اما فراموش نشدنی
    از همان لحظه ها
    که نمی توان از کنارشان گذشت
    به همین سادگی ها
    .
    دویدن و نرسیدن
    سهم من بود و تو بود و آن دو عقربه
    .
    کاش یا عشق عقربه ها جور دیگری بود
    یا عشق من و تو
    و یا این سرنوشت لعنتی
    که کسی برای نوشتنش سوالی از من و تو نکرد
    .
    اینگونه یا ساعت از حرکت باز می ایستاد
    یا این روزگار لعنتی
    و یا این تکاپوی رسیدن را
    شیرینی وصل پایان می داد ..

    “عادل دانتیسم”

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    در خلاء رها شده ام
    مثل انگشتانم در سوراخ های جیب
    ببین!
    چگونه نبودنت
    فقر و بی پناهی را رقم می زند
    از سرما می لرزم
    در هوای تابستان.

    رسول یونان

    بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

    دشت خشکید و زمین سوخت و باران نگرفت
    زندگی بعد تو بر هیچ‌کس آسان نگرفت

    چشمم افتاد به چشم تو ولی خیره نماند
    شعله‌ای بود که لرزید، ولی جان نگرفت

    دل به هرکس که رسیدیم سپردیم ولی
    قصه‌ی عاشقی ما سر و سامان نگرفت

    تاج سر دادمش و سیم و زر، اما از من
    عشق جز عمر گرانمایه به تاوان نگرفت

    مثل نوری که به سوی ابدیت جاریست
    قصه‌ای با تو شد آغاز که پایان نگرفت ..

    مطالب مرتبط:

     عاشقانه ترین متن های تبریک ولنتاین

    زیباترین عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک

    جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

    داغ ترین متن و عکس های عاشقانه دو نفری 2016

admin بازدید : 264 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

  • عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

     در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

    شقایق خانم فراهانی یکی از اجراهای چند شب گذشته اش را به پدر و مادر هنرمندش که به تماشای تئاترش رفته بودند، تقدیم کرد. با آرزوی سلامتی برای بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    دو تصویر مربوط به مراسم ختم زنده یاد فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون که چند روز پیش پس از تحمل یک دوره سخت بیماری درگذشت. محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون یکی از حضار این مراسم بود.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    چهره مغموم جعفر دهقان، بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون و یکی از بازیگرانِ ثابت فیلم های مرحوم سلحشور در حاشیه این مراسم. بار دیگر این مصیبت را به خانواده جناب سلحشور و تمامی دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنیم

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی بازیکنان تیم صبای قم در حاشیه جشن تولد پیام صادقیان، در کنار علی دایی سرمربی پر افتخارشان. قبل تر ها در جشن تولد شمع فوت می‌کردند و کادو می‌گرفتند، ولی این روز ها شما را با یک ماسک صورت از جنس خامه و شکلات رو به رو می‌کنند! همه چیز در این زمانه عوض شده است!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    علیرضا دبیر، قهرمان سابق کشتی کشورمان و عضو کنونی شورای شهر تهران در حال زیارت از حرم حضرت عبدالعظیم (ع). علیرضا علقه خاصی به ائمه اطهار و زادگان محترمشان دارد و این علقه از پست های اینستاگرامی او قابل تشخیص است.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس تینیجریِ فرمان فتحعلیان در ساحل دریا. جناب فتحعلیان این حرکات از شما بعید است، شما در بهترین حالت باید اخم کنی و به افق خیره شوی!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    یک توصیه به همه عزیزان. اگر کسی زنگ خانه تان را میزند سریع آن را باز کنید و اگر خانه نیستید به همسایه بسپارید تا در را باز کند. چون ممکن است در پیِ این بی توجهیِ شما، پستی آپلود شود که می‌توانست آپلود نشود! پس هر وقت جلوی اتفاق را بگیری، برنده ای.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس های بازیگران فلور نظری با این عکس تولد پسرش را تبریک گفت و از اینکه در این روز در کنارش نیست، ابراز ناراحتی کرد.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    شهرام حقیقت دوستِ هنرمند در نمایی از تئاترِ «مضحکه ی شبیه قتل». ژستِ شهرام در این سکانس یک خاطره مشترک را به یاد همه ما می آورد. خاطره ای شیرین که به صدا کردنِ “ماماااان” آن هم با صدای بلند، ختم می‌شد.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سعید آقاخانی، جواد عزتی و نعیمه نظام دوست در پشت صحنه سریالی که سعید دارد برای عید آماده اش میکند. سریال «بیمار استاندارد».

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفیِ مهران احمدی و مهدی هاشمی در یک چلوکبابی معروف در تهران. نوش جان! ما هم برویم با تابلوی «هفت چنار» سلفی بگیریم!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    درخواست عکس از رضا قوچان نژاد کرده بودید، خدمت شما.

    رضا کادوی ولنتاینش را با تاخیر چند هفته ای گرفته است، ولی از این موضوع اصلاً ناراضی نیست! برق نگاهش این را به ما می‌گوید!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    وقتی پس از سه ربع ایستادن در کنار خیابان، تاکسی گیرت نمی آید، در حالی که حسابی عجله داری!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    امیدواریم این دست نوشته ی پرویز پرستویی که برای علی انصاریان نوشته است، به گوشِ علی پروین یا علی جباری نرسد. هر چه باشد سن و سالی ازشان گذشته و ناراحتی و فشار عصبی برایشان خوب نیست!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    احسان خواجه امیری در کنار یک قهرمان پروش اندام و یک مربی پروش اندام. احتمالاً احسان می‌خواهد عضلات حنجره اش را تقویت کند و از این به بعد هِوی متال بخواند!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکسی زیبا با یک بک گراند فوق العاده از ساعد سهیلی در کیپ تاون، پایتخت آفریقای جنوبی. بعد بعضی ها هفته ای دو بار بروند و روی پل طبیعت سلفی بگیرند!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    حسین مهری عکسی از دوران سربازی اش به اشتراک گذاشت و یاد آن دوران شیرین را زنده کرد. اکثر پسر های سربازی رفته در این موضوع اتفاق نظر دارند که سربازی دوران خیلی شیرینی است، آن قدر شیرین که دل آدم را میزند!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    یک سفر تا آلمان رقته اند و قرار است تا یک سال عکس هایش را بگذارند!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    مهناز خانم افشار در یک جایی. بابت این همه اطلاعات دقیق و موثق، به خود افتخار می‌کنیم!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    روح پدرت شاد باشد حسین جان. خدا مادر عزیزت را هم برایت حفظ کند.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی نرگس محمدی و خواهرش سارا که خیلی بیشتر از خیلی از بازیگران ارزشمندِ ما در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کرده است، صرفاً بخاطر اینکه خواهرش 2 بار نقش ستایش را بازی کرده است!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی شبنم فرشاد جو در کنار سارا اسکندری، شقایق فراهانی و سایر دوستان هنرمند در پشت صحنه یک نمایش. نگران نباشید، آن عزیز سمت راستی با پوستیژ خودش را به این شکل درآورده و سابقه ی خبرنگاری در شبکه های معاند را هم ندارد!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    بهزاد محمدی، زهره حمیدی، رز رضوی و آقای دوربینیِ سلبریتی ها در پشت صحنه نمایش کمدیِ بهزاد محمدی. هنگام حضور در نمایش های بهزاد محمدی یادتان باشد که از به همراه داشتن کودکان خودداری کنید! چون کلاً یکی دو دیالوگِ آن برای گروه سنیِ زیر هجده سال مناسب است! آن هم با تردید!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی رامین راستاد بر فراز رشت. با این سلفی بود که گالیله به گرد بودن زمین پی برد! البته خیلی ها می‌گویند کارتون فوتبالیست ها هم در این کشفِ بزرگ آقای گالیله خیلی تاثیر گذار و الهام بخش بوده است!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    یوسف تیموری پس از سپر به سپر شدن با یک نیسانِ آبی.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکسی قدیمی از احمد شاملو و نصرت رحمانی، دو شاعر بزرگ و ارزشمندِ کشورمان که سجاد افشاریان آن را به اشتراک گذاشته و از مردم خواسته اگر شعری از این دو عزیز به خاطر دارند در زیرش بنویسند.
    “هرگز نمی توان
    گل زخم های خاطره ای را ز قلب کَند
    که در این سیاه قرن
    بی قلب زیستن
    آسان تر است ز بی زخم زیستن
    قرنی که قلب هر انسان
    چندیدن هزار بار
    کوچکتر است
    از زخم های مزمن و رنجی که می کشد”
    نصرت رحمانی

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی پویا امینی در کنار شهروز ابراهیمی و دوست عزیزشان در یک شب بیاد موندنی که به نظر میرسد اجرای یک نمایش یا کنسرت باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که سالن خالی باشد!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    رضا صادقی با اشاره به تابلوی تولیدی فیلم هالیوود، اعلام کرده که خبری در راه است! احتمالاً قرار است تیتراژ پایانی فیلم جدید اسپیلبرگ را رضا صادقی بخواند! درست است رضا جان؟!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس دوربُری شده ی بهمن هاشمی در کنار چنگیز جلیلوند. دو دوبلور خوش صدا. خوب بودنِ صدا نعمتی است که خیلی ها میتوانند آن را داشته باشند، چیزی که مهم است این است که از این صدا در کجا استفاده شود. در آثار فاخر سینمایی یا جشن های ضعیفِ شرکت های خصوصی؟!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    گویا بهاره رهنما برای تفأل تحویل سال نو، یک مقدار عجله داشته است.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    امیر مهدی ژوله، حمید فرخ نژاد و پیمان قاسمخانی در پشت صحنه فیلم «خوب، بد، جلف» که فیلمبرداری اش تمام شده است. گویا امیر مهدی برای نقشش در این فیلم از لباسِ معروفِ شیر فرهاد در شب های برره استفاده کرده است!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی عزیزان در حاشیه یک مراسم خیریه. نیکی مظفری، مجید مظفری، پرند زاهدی و مریم کاویانی.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    گریمِ جالبِ رضا گلزار در بخش هایی از فیلم «سلام بمبئی». منتظر بیرون آمدنِ فیلم هستیم.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی حسین ذکایی، رضا جاودانی و محمدرضا احمدی، مجری های برنامه گزارش ورزشی در کنار یک دروازه بان اروپایی و مجید صالح، مربی استقلال.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس یادگاری عزیزان پس از تماشای تئاترِ چمدان. فرهاد آئیش، بهرام ابراهیمی، مریم سعادت، مائده طهماسبی در کنار سایر همکاران.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی مهران نائل در کنار استاد جمشید هاشمپور و مصطفی زمانی، مربوط به زمان ساخت سریال «شهرزاد». مهران نائل در این سریال نقش سردبیر نشریه زمانه را بازی میکند.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی زیبای بابک جهانبخش در کنار پدربزرگ عزیزش که بی شباهت به هم نیستند.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    گویا بالا رفتن از سر و کولِ ماشین های آفرود مُد جدید عکاسی بین خانم های هنرمند است. دو شماره پشت سر هم است که از این مدل عکس ها داریم! احتملاً در شماره ی بعدی یکی از این عزیزان را روی کاپوت یک خاور نارنجی رنگ خواهیم دید!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی مهران خان رجبی در کرمانِ زیبا. جناب رجبی به صورت خود چنان صفایی (به صورتِ رفت و برگشت) داده اند که پشه ها می‌توانند رویش اسکی بروند!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    مهراب قاسمخانی، دوساله از تهران. به طور قطع عکاسِ این عکس فکرش راهم نمی‌کرد که این کوچولوی معصوم یک روز به یکی از بانمک ترین و طنازترین افراد ایران بدل خواهد شد.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی نامی عبداللهی در کنار همسر محترم. کسی از شغلِ همسرِ نامی خبر دارد؟! در شهرداری که مشغول نیست؟!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    نادر فلاح و ساعد سهیلی در کنار دوستِ رنگین پوستشان در جریان گشت و گذار در آفریقای جنوبی.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی علیرضا مباشری والیبالستِ محبوب کشورمان به همراه عشقش در کنار سی و سه پلِ زیبا.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    مجید صالحی و روناک یونسی در نمایی از سریال «آسپرین» ساخته احمد نجفی که با توجه به ظاهر عزیزان، قطعاً در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    کیهان ملکی، بازیگر دوست داشتنی و کم کار این روز ها در کنار دختر نازنینش، ژرفا خانم.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    امروز سالگرد ازدواج امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی، زوجِ هنرمند و مردمی کشورمان است. در اینجا هم کادوی مربوط به این روز را که از یکی از دوستانشان دریافت کرده اند، دارند به دوربین نشان می‌دهند. تبریک این روز به امین و الیکای عزیز.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی در نمایی از فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» که در انتظار اکران عمومی است.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکسی عالی مربوط به سال های نه چندان دور که استاد شهرام ناظری را در کنار استاد کیخسرو پورناظری و استاد علی اکبر مرادی در حال گشت و گذار نشان می دهد. آن هم با لباس و تیپِ منحصر به فردشان!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    پستِ تبریک صفحه رسمی فیفا به مناسبت تولد کارلوس کی‌روش، سرمربی دوست داشتنی تیم ملی فوتبال کشورمان. درست است که کی روش ملیت ایرانی ندارد، ولی چون از خیلی از ایرانی ها، ایرانی تر نشان داده است، با افتخار در این مجموعه ما قرار گرفته است و این روز را به ایشان و همه عاشقانِ فوتبال ایران تبریک عرض میکنم.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی تایمِ آقا ارسلان.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    پریناز ایزدیار از پخش شدن یک کلیپ جدید مربوط به حیوان آزاریِ یک چوپان سنگدل خبر داد و نسبت به این وقایع و رفتار ها ابراز انزجار کرد. امیدواریم این کلیپ آخرین کلیپی باشد که با این محتوا در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس یادگاری لیلا بلوکات در کنار استاد علی نصیریان و ایرج راد در یک ضیافت شامِ هنری.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکسی جالب از اوایل جوانی حمید گودرزی، با حضور افتخاری ژلِ موی آتوسا و اکبر اصفهانی! عکس مربوط به دورانی است که واکاشی زوما الگوی زندگی و ظاهریِ حمید بود.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس مجله ایِ سپیده خداوردی در کنار مادر عزیز و پسر بانمکش.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    کمال کامیابی نیا، ستاره تیم فوتبال پرسپولیس یکی از شیرین ترین اتفاقات زندگی اش را تجربه کرده و به تازگی صاحب فرزند شده است. ضمن خیر مقدم به این کوچولوی عزیز، آرزوی سلامتی و موفقیت برای کمال و خانواده اش داریم.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    سلفی افسانه پاکرو و دوستِ چشم بادامی اش در یکی از کشورهای شرق آسیا. کلاً افسانه اعتقاد زیادی به توضیحِ عکس در زیر پست هایش ندارد و معتقد است که هوادارِ واقعی، خودش همه چیز را درک خواهد کرد!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    ممنون شهرزاد جان، ما هم به یادتان هستیم، البته به یادِ ورژنِ قبلی تان بودیم، ورژنِ جدید را زیارت نکرده بودیم که بتوانیم به یادش باشیم!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    توضیحاتِ کامل در پستِ رضا گلزار.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    رضا رشیدپور باید همین جا و در اوج خداحافظی کند!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکس یادگاری نرگس آبیار در کنار یکی از شاهدین زنده و مصدومین شیمیایی بمباران هیروشیما در جریان سفری که چند سال پیش به ژاپن داشتند ولی عکس هایش اخیراً به دستشان رسیده!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عزیزان هنرمند در افتتاحیه ی یک رستوران در تهران. سعید راد، شیلا خداد و خانواده، نورا هاشمی، گلاب آدینه، مجید مظفری، مریم معصومی و سایر عزیزان در کنار گردآورنده‌ی این جمع، یعنی علی معلم. اگر مراسمی داشتید میتوانید با جناب معلم هماهنگ کنید و با دو مینی بوس سلبریتی رو به رو شوید.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    آتلیه است یا خیریه؟!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    جناب مهدی کوچکزاده، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از زمانی که متوجه رد شدنشان توسط مردم شده اند، بیشتر فعالیت خود را صرف اینستاگرام و پاسخ دادن به کامنت های مخالف خود کرده اند.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    :))))
    واقعاً این ادمین گروه های تلگرامی خیلی خوب هستند، میتوان دو ترم رویشان تحقیق و کارِ رفتار شناسی کرد و به عنوانِ سوژه ی آسیب شناسی رفتاری و اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرند!

    شما خودت را ناراحت نکن خاله نسرین. بهترین روش برای تشخیص این دروغ های تلگرامی این است که به لینکِ زیر متن نگاه کنی، اگر در آن عبارت joinchat وجود داشت، بدان دروغ محض است.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    عکسی از خانه پدری رضا صادقی در محله ی بورلی هیلزِ کالیفرنیا!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    قلعه نویی است دیگر، دوست ندارد تمام شود!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    امروز تولد پانته آ بهرامِ عزیز است. بازیگر توانمندی که در نقش های مختلف در طول این سال ها امتحانش را پس داده و اثبات کرده که لایق لقبِ “ستاره” است. تبریکِ بی پایان به پانته آی مهربان.

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    شرایط جوی و تغییرات آب و هوایی در این روز ها طوری است که همه را بلاتکلیف گذاشته! مثل همین امیر عباس گلاب که بالا تنه را برای زمستان تدارک دیده و پایین تنه را برای تابستان! کفش هایش هم که سالنی است!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    حامد زمانی از فرط خوشحالی عاجز مانده و نمیتواند ابراز احساسات کند. خوشحالیِ حامد به خاطر برگزیده شدن نماهنگش از نگاه مخاطبان “شبکه افق” است.

    برای کسانی که نمی‌دانند توضیح بدهم که شبکه افق یکی از شبکه های داخلی ماست که فقط با گیرنده دیجیتال میتوانی به آن دسترسی داشته باشی. بین شبکه آی فیلم و مستند!

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

    امید حاجیلی یک روز مانده به اجرای کنسرتش در کیش اعلام کرد که این کنسرت لغو شده است. درست است که در این موضوع امید تقصیری ندارد، ولی تکلیف عزیزانی که 100 هزار تومان خرج کرده اند و بلیط گرفته اند چه می‌شود؟! آیا تضمینی برای بازگشت این مبلغ وجود دارد؟

    عکس های بازیگران و چهره های معروف در دنیای مجازی

     

     

     

     

admin بازدید : 201 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

  • خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94
     

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکس هاي خنده دار

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکسهاي خيلي خنده دار و بامزه آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکسهاي خيلي خنده دار و بامزه آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکس هاي بامزه

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکسهاي خيلي خنده دار و بامزه آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    خنده دار ترين عکس

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    این موتوره یا ترمیناتور ؟! 😐

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    خخخخ خودش میدونه چیکار کرده :))

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    بهترین روش برای گوش دادن به موسیقی در هر جا و هر زمان

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    تو این کلاسای آموزش رایگان خود آرایی شرکت کرده :))

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    تلفن همراه که میگن اینه

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    شکار لحظه ها از لحظه مشت خوردن صورت در بوکس

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکسهاي خيلي خنده دار و بامزه آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    تصاوير طنز باحال

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکسهاي خيلي خنده دار و بامزه آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکسهاي خيلي خنده دار و بامزه آذر 94

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94
    این کی شهید شد؟

    خنده دار ترین عکسهای گروههای تلگرام آذر 94

    عکسهاي خيلي خنده دار و بامزه آذر 94

     مطالب مرتبط:

    عکسهای خیلی خنده دار و بامزه آذر 94

    عکس نوشته های جالب و بسیار خنده دار (72)

    عکسهای خنده دار و جالب از این صحنه های دیدنی (94)

    جدیدترین عکس های خنده دار لاین و تلگرام زمستان 94

admin بازدید : 171 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

گزارشی جالب از زنده شدن این زن پس از مردن - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر

  • گزارشی جالب از زنده شدن این زن پس از مردن - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر

    در گزارش زیر اتفاقی که می توان از آن به عنوان معجزه نام برد برای شما گذاشتم. این زن بعد از نیم ساعت مردن زنده شد.

    گزارشی جالب از زنده شدن این زن پس از مردن

    اتفاق عجیب این زن پس از مرگ دوباره زنده شد یک زن اهل ایالت آریزونای آمریکا، ۲۶ دقیقه پس از مرگ، به طرز حیرت‌انگیزی به زندگی برگشت.«دبی بیگلز» که آرایشگر حیوانات خانگی است در محل کار خود در «اسکاتس دیلِ» ایالت آریزونا جان باخت و قلب وی برای حدود نیم ساعت از حرکت باز ایستاد. این مرگ موقتی به دنبال یک حمله قلبی رخ داد.

     نامبرده در طول این مدت هیچ ضربان قلبی نداشت و در نتیجه اکسیژن به مغز و اندام‌های حیاتی وی نرسید. پس از اینکه بیگلز هشیاری خود را به دست آورد، پزشکان مطمئن بودند که وی حداقل با آسیب جدی مغزی روبرو خواهد شد. اما در کمال تعجب او با کمترین ضایعه‌ای به زندگی بازگشت. کورت سولم، پزشک مرکز اورژانس می‌گوید: طی ۲۵ سال فعالیت خود به چنین موردی برنخورده‌ام.

    او کمترین نشانه‌هایی از آسیب مغزی و عصبی پس از این وقفه زمانی نداشت.هنگامی که بیگلز در محل کار خود دچار حمله قلبی شد به کف زمین افتاد و همکارش «چلسی‌لوکس» بلافاصله اقدام به احیای قلبی وی کرد. این اولین باری بود که لوکس اقدام به احیای قلبی فردی می‌کرد. اما وقتی «بیگلز» به بیمارستان آورده شد پزشکان متوجه شدند قلب وی مجددا در حال تپیدن است و فشارخون وی نیز در وضعیت پایداری است.

     در همین حال بیگلز در گفتگو با خبرنگاران اوضاع جسمانی خود را مساعد خوانده و گفت: در حال سپری کردن دوران نقاهت خود در بیمارستان است. پزشکان و متخصصان همچنان در حال بررسی این مسئله هستند که چگونه این بیمار بدون کوچکترین آسیب مغزی به زندگی بازگشته است.

    عضویت در گروهعضویت در گروه
admin بازدید : 161 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

بوتاکس کردن برای چه افرادی خطرناک هست؟

  • بوتاکس کردن برای چه افرادی خطرناک هست؟

    بوتاکس کردن برای چه افرادی خطرناک هست؟

    دکتر محمدعلی نیلفروش زاده امروزه مد شده بسیاری از دخترخانم ها و حتی پسرهای کم سن و سال برای تزریق بوتاکس مراجعه می کنند و توجیه شان این است که اگر با 5-6 بار زدن بوتاکس عضلات فلج می شود و چروک نخواهد افتاد، چرا صبر کنیم تا چروک ها ظاهر شوند؟ نظر شما چیست؟ تزریق بوتاکس از سنین پایین درست است؟

    تزریق بوتاکس را می تواند از 18 سالگی شروع کرد؛ یعنی بعد از این سن ممنوعیت تزریق نداریم اما به شخصه تزریق بوتاکس از این سن را توصیه نمی کنم. استفاده از بوتاکس برای جوانسازی چیزی نیست که با توجه به عوارضی که دارد بتوان هر هر کسی پیشنهاد داد.

    کسانی باید بوتاکس بزنند که واقعا به آن نیاز دارند. تزریق بوتاکس برای نوجوانی که چین و چروکی ندارد و بیشتر به هوای بالاکشیدن ابرو یا تغییر چهره می آید، درست نیست. اگر هدف از بوتاکس پیشگیری از بروز چین و چروک های پوستی است، توصیه های ساده را می توان جایگزین بوتاکس کرد.

    بوتاکس کردن برای چه افرادی خطرناک هست؟

    مثلا چه توصیه هایی؟

    اگر به موقع از ضدآفتاب و عینک آفتابی و کرم های مرطوب کننده استفاده کنیم و هنگام مطالعه یا تماشای تلویزیون اخم نکنیم شاید تا سال ها هیچ نیازی به تزریق بوتاکس نداشته باشیم. حتی با بروز اولین چروک های سطحی می توان از لیزر فراکشنال کمک گرفت که به صورت طبیعی پوست را جوانسازی می کند و بهتر از بوتاکس است.

    چه کسانی نامزدهای مناسبی برای تزریق بوتاکس محسوب می شوند؟

    کسانی که به دلیل حرکات زیاد عضلات صورت، چروک های سطحی روی پوستشان ظاهر شده و در حال پیشرفت و عمیق تر شدن است، برای بوتاکس گزینه مناسبی هستند. استفاده از بوتاکس در زمینه های درمانی نیز برای کسانی که دچار گرفتگی های عضلات گردن یا اسپاسم پلک هستند، انحراف چشم دارند،

    دچار تعریق بیش از حد در نواحی مثل زیربغل هستند یا میگرن دارند، توصیه می شود. برای رفع چین و چروک چانه و گردن و دورلب یا  بالابردن گوشه لب و ابروها و کاهش نمایش لثه موقع خنده نیز می توان از بوتاکس استفاده کرد اما پزشک متخصص باید این کار را انجام دهد و از بوتاکس استفاده شود.

    بوتاکس عارضه هم دارد؟

    از عارضه بوتاکس های تقلبی و چینی زیاد شنیده ایم. در ایران بوتاکس کانادایی اصل نداریم اما روی خیلی از بوتاکس های چینی آرم کانادایی خورده است. حتی بوتاکس های استاندارد اگر درست و بجا و با دوز مناسب تزریق نشوند، می توانند عارضه داشته باشند.

    در چه کسانی و درچه موقعیت هایی نباید بوتاکس تزریق کرد؟

    در خانم های باردار و شیرده، کسانی که مبتلا به فلج عضلات هستند یا عفونت فعال در محل دارند یا به آلرژی های فعال مبتلا هستند، تزریق بوتاکس ممنوع است.

    چرا در خانم باردار ممنوع است؟

    به هر حال بوتاکس نوعی سم است و احتمال دارد به جنین برسید. وقتی فردی به بوتاکس حساسیت نشان می دهد، به این معنی است که آنتیژن این سم وارد مویرگ های ریز خونی شده و واکنش های پوستی نشان داده است. این احتمال وجود دارد که آنتی باید ها بعد از تزریق بوتاکس فعال شوند و به جنین آسیب برسد.

    کسانی که به بیماری های نقض سیستم ایمنی مبتلا هستند هم نباید بوتاکس بزنند؟

    بله، کسانی که بیماری های خودایمنی دارند بهتر است بوتاکس تزریق نکنند زیرا سیستم ایمنی در این افراد ضعیف است و هر عامل جدید می تواند واکنش های ایمنی ایجاد کند و باعث تشدید بیماری قبلی شود.

    در کسانی که بیماری های زمینه ای دارند، مثلا به قند خون یا فشار خون مبتلا هستند، چطور؟

    کسانی که داروهای ضدانعقاد مثل وارفارین مصرف می کنند، بهتر است از یک هفته قبل از بوتاکس مصرف دارو را قطع کنند تا موقع تزریق خونریزی نداشته باشند. در افرادی که بیماری زمینه ای کنترل شده دارند، تزریق بوتاکس مشکلی ایجاد نمی کند اما همیشه بهتر است با پزشک مشورت کنند. کسانی که اگزماهای پوستی دارند نیز بهتر است صبر کنند تا بیماری خاموش شود. به دنبال تزریق بوتاکس، اگزما و عفونت فعال در هر ناحیه از صورت می تواند سیستم ایمنی را درگیر کند.

    در سالمندان استفاده از بوتاکس منعی ندارد؟

    همانطور که در مورد نوجوان ها بوتاکس زدن را بی مورد دانستیم، در سالمندی هم بوتاکس به تنهایی اثربخش نیست و کمکی به رفع چروک های عمقی نمی کند. این افراد باید به کمک سایر درمان ها، افتادگی ها را درمان کنند. لیزر، رایوفرکوئنیس، کرم های موضعی، ژل و پرکننده ها و در نهایت بوتاکس در این سن در کنار هم به جوانسازی صورت کمک می کنند.

    عوارض شایع و ناشایع بوتاکس

    برخی عوارض بواتکس، نسبتا شایع و موضعی هستند؛ مثل افتادگی پلک، کبودی یا خونمردگی، سرخی صورت، حالت تهوع و سردرد که در عرض چند روز تا چند ماه برطرف می شود. برخی عوارض نیز شیوع کمتری دارند؛ مثلا تزریق بیش از اندازه بوتاکس، انتشار دارو به اطراف و رسیدن به نقاطی که غیرقابل پیشگیری اند، باعث از کارافتادگی یا ضعف عضلات اطراف ناحیه و غیرطبیعی شدن چهره فرد یا از بین رفتن تقارن می شود.

    تزریق دوز نامناسب بوتاکس اطراف چشم باعث بیرون زدگی چشم، دوبینی یا ناتوانی در بستن ارادی چشم می شود. قوس  غیرطبیعی ابرو و بروز حالت متعجب یا شیطانی یا افسرده در صورت فرد نیز نتیجه تزریق نادرست بوتاکس است. گاهی حتی تزریق بوتاکس مسمومیت زاست و علائم حساسیت بروز می کند که در این شرایط تزریق مجدد بوتاکس توصیه نمی شود. بروز مشکلاتی در بلع یا تغییر صدا نیز از جمله عوارض تزریق بوتاکس به گردن برای رفع چروک های این ناحیه است.

    *متخصص پوست و مو- فلوشیپ جراحی پوست، لیزر ، رییس انجمن متخصصین پوست ایران

    ماهنامه دنیای سلامت،برترین ها

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟